Despre frumusete si “farmece”….

Despre frumusete si “farmece”….




Faceti cunostinta cu mica mea colectie de “farmece”  Nu le-as da si nu le-as inlocui cu produse mai “fitoase”, mai scumpe, mai “de marca”.






Tratament Expert – Lotiune cu vitamina B5 – o minunatie de tratament pentru unghii. Repara unghiile casante, moi si care se exfoliaza cu rezultate evidente inca de la primele aplicari.

Lac pentru unghii – cele mai durabile lacuri pe care le-am folosit. Frumoase, lucioase, rezistente, se usuca rapid. Aplicat in doua straturi, rezista minim 5 zile pe unghii, intact (in conditii “vitrege” adica treburi gospodaresti zilnice)

Crema pentru maini cu glicerina si crema pentru maini cu galbenele – catifeleaza si hidrateaza chiar de la prima utilizare. Se absoarbe repede, mainile nu raman uleioase si pasteaza mult timp un parfum delicat.

Crema hidratanta matifianta – se absoarbe rapid, tenul ramane hidratat, catifelat si mat. Parfumul este persistent si absolut delicios!

“Batranul” lapte Doina – variantele “Lapte nutritiv vitaminizant” si “Lapte intensiv regenerant” – un produs de exceptie, foarte versatil. Il folosesc ca si crema de fata, de maini, de corp, ca demachiant dar si pentru a “inmuia” si reda stralucirea diferitelor obiecte de piele naturala (manusi, pantofi, haine). In perioada de sarcina m-am incapatanat sa nu cumpar creme scumpe si laudate ci sa imi prepar propria “pomada” – o crema minune din lapte Doina amestecat cu o lingura de ulei de masline. Rezultatul dupa noua luni de sarcina – o piele ferma, fara nici o vergetura.

Pudra de argila pentru tratamente cosmetice – fiind “fericita” posesoare a unui ten gras dar sensibil, ten ce in adolescenta a dezvoltat o acnee exploziva, am fost mereu in cautare de leacuri. Asta pana am descoperit minunata argila – de ani de zile a ramas singurul meu tratament pentru ten. O folosesc aproape saptamanal in diverse combinatii: cu apa plata, cu miere, cu iaurt, cu suc de castraveti, cu cateva picaturi de lamaie, cu zat de cafea, cu lapte. Combinatia preferata – argila, miere si iaurt (dupa aplicarea acestei masti, tenul ramane la fel de fin ca pielea unui bebelus).

Pentru moment cam asta contine cufarul meu cu farmece dar cu siguranta nu ma voi opri doar la aceste produse. Le recomand cu incredere si cu mare drag! 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu